Toyota a pastrat cei 261 CP ai lui Yaris GR, considerand util sa isi indrepte antentia catre alte detalii tehnice. Versiunea extrema, denumita GRMN, va fi produsa in 500 de exemplare, toate fiind destinate pietei japoneze. Gazoo Racing a adus atat modificari estetice, cat si la nivelul sistemelor masinii. Caroseria este imbracata in spoilere, aplicatii aerodinamice, praguri si bare de protectie proeminente, la care se adauga aripi evazate, eleron supredimensionat, evacuare dubla si jante BBS de 18 inci. GRMN este mai usoara cu 20 kg decat GR, folosind fibra de carbon pentru eleron si aplicatiile de pe capota si plafon. In acelasi timp este cu 10 mm mai ingusta si cu 10 mm mai scunda.
Pentru o experienta si mai entuziasmanta la volan, sasiul a devenit mai rigid, treptele transmisiei au rapoarte modificate, iar sistemul de franare a primit discuri mai mari. La interior se remarca scaunele Recaro, cu cusaturi rosii, plus volanul cu aceeasi cusatura la ora 12. Optional, Gazoo Racing ofera clientilor posibilitatea unui tuning oficial, prin modificarea soft-ului, respectiv disponbibilitatea unui pachet “Rally” pentru rularea pe macadam. De asemenea, in lotul de 500 de unitati, 50 de masini au pachetul “Circuit”, caracterizat prin nuanta exterioara mata.