Stiri

YouTube ofera BMW „Golden Button Award”

De 18 decembrie 2020No Comments

Youtube a acordat echipei de marketing BMW „Golden Button award”, avand in vedere ca peste un milion de abonati urmaresc in mod regulat videourile postate de canalul marcii.

Youtube reprezinta o interfata importanta pentru comunicarea cu clientii si fanii marcii – dupa cum demonstreaza ultimele cifre inregistrate de platforma de video sharing; numarul de abonati la canalul Youtube al BMW a crescut la 1,14 milioane la publicarea acestui comunicat. Pana in prezent, filmele incarcate de BMW au inregistrat aproximativ 333 de milioane de vizionari in intreaga lume, utilizatorii petrecand aproximativ 6,5 milioane de ore vizionand videoclipuri pe canalul marcii. Nivelul de interactiune este de asemnea foarte ridicat: la fiecare 57 de secunde un film de pe canal primeste un like, share sau comentariu.

Inca o data, BMW a fost evaluata drept „Cea mai de succes marca auto de pe Youtube” de catre expertii interni ai platformei video, detinuta de operatorul de motoare de cautare Google. Ei au apreciat in special filmele postate ca parte a forumului de prezentare #NEXTGen 2020 care combina abordarea cu umor cu multe informatii valoroase pentru public.

Canalul Youtube al BMW a folosit programul #NEXTGen 2020 pentru a-si extinde comunitatea de fani cu mult peste limita de un milion. Prezentarile de noi modele alterneaza cu avanpremierele de tehnologii viitoare. Cel mai popular post de pana acum a fost „The small Escape” – un scurtmetraj cu valori ridicate de productie ce a fost lansat anul trecut. Amplasat in Berlinul divizat din anii ’60, povesteste despre o evadare peste granita dintre Est si Vest intr-un BMW Isetta si a obtinut peste 23 de milioane de vizualizari.

Share