Clientii refuzati de Ferrari ajung sa cumpere, saracii, Lamborghini-uri

| Scris de: Robert Gherghe | 14-03-2017

Tristete in lumea supercarurilor. Clientilor cu bani pusi deoparte li se refuza visul de a avea in proprietate un Ferrari. E drept ca unii dintre ei nu indeplinesc intocmai criteriile stabilite de la inaltimea birourilor de pe Maranello. Ai, n-ai bani, mai intai trebuie sa fii demn sa detii un Ferrari. Desigur, exista si cazul unor tari mai putin ortodoxe regulilor ferrariste in care se poate orice. Sa ne amintim de cine a ajuns sa detina automobile Ferrari in Romania…

Presedintele si CEO-ul Ferrari, un anume domn Sergio Marchionne, care are totusi timp sa mai conduca si gigantul auto Chrysler Fiat, vrea sa faca democratie printre adeptii ferraristi. Nu-i convine domnului Marchionne mai nimic in ultima vreme, acum nu-i convine ca Ferrari-ul acela facut de Luca di Montezemolo i-a pus pe bogatanii planetei sa astepte cam mult pana sa le vina randul la comanda. Le-a mai pus si criterii, vrei un LaFerrari, trebuie sa mai ai alte 4 Ferrari-uri in garaj, deci o nebunie curat nedemocrata. Seful vrea productie, pune presiune pe Maranello sa produca mai mult si gaseste si motivul, skepsisul cum ar veni. Cica satui de asteptare, oamenii innebuniti dupa Ferrari se duc cu coada intre picioare sa cumpere Lamborghini, masini pe care de altfel nu le-ar lua nimeni. Marchionne isi incepe saga in stilul sau cioflingar: „Il respect pe Stafano Domenicali (actualul CEO Lamborghini, fostul team-manager la echipa de Formula 1 Ferarri), DAR o gramada de oameni cumpara Lamborghini pentru ca nu pot pune mana pe un Ferarri”.

In realitate, Marchionne, pe langa politele pe care trebuia sa le plateasca lui Domenicali, se teme. Se teme ca printre italieni Lamborghini s-a decis sa faca primul SUV, si el e un SUV nemtesc la baza, si se va vinde ca apa calda si nu care cumva sa cada Ferarri pe locul 2. Domnului Marchionne mai putin ii pasa de ferraristii care nu ajung sa puna mana pe un Ferrari, ca daca ii pasa, lua masuri pana acum si nu scotea din palarie teoria cozii la supercaruri.