Audi, in colaborare cu ciocolatierul belgian Joost Arijs, a aplicat nu mai putin de 27.000 de bucati de ciocolata pe cea de-a treia generatie a lui TT Coupe. Ce a iesit nu poate fi departe de evidenta si se inscrie in trenul de a pune chestii pe masini pentru a numi produsul la final nimic altceva decat o opera de arta.
Asa au aparut zece mii de monezi pe un VW Beetle, un milion de cristale Swarovski pe un Mercedes CLS si lista poate continua. Audi a gasit si motivul ideal pentru un asemenea proiect dulcegaresc si anume cea de a 24-a editie internatioanala a unui targ de decoratiuni interioare si mobilier din Belgia.
Daca ciocolata este una dintre emblemele Belgiei, si decoratiunile au fost tema centrala a acestui targ, ideea de masina acoperita de ciocolata nu poate fi decat un statement care face trimiteri la tendintele din moda si lifestyle.
Audi a tinut sa decoreze astfel modelul TT pentru ca spune despre el ca este mai mult decat o masina, este un stil de viata.