Special

Autoportret: Porsche 911 Carrera RS

De 21 octombrie 2013No Comments

Porsche 911 Carrera RS a fost lansat in 1992 ca un tribut adus modelului cu acelasi nume din 1973. La baza se afla modelul 964, care a adus o multime de noutati pentru gama Porsche dela acea vreme. Inca de la lansare, acesta a luat prin surprindere lumea auto fiind prezentat in versiunea Carrera 4, „4” reprezentatnd numarul rotilor motrice. Pe acesta generatie 911 isi fac debutul ABS-ul si directa asistata, iar celebrul motor boxer cu sase cilindri primeste o cilindree de 3,6 litri si o putere de 250 CP.

Versiunea RS era un intermediar intre modelul de baza si „Turbo” si chiar adopta eleronul acestuia in 1993, iar cilindreea creste la 3.748 cmc.

Masina lui Bobi este echipata cu o cutie de viteze Tiptronic, care era considerata o „opera de arta” in 1990 cand a fost introdusa pe 911 Carrera 2, pentru ca era controlata electronic si oferea posibilitatea de a schimba treptele manual.

Povestea acestui 911 Carrera RS este mai speciala, deoarece cu trecerea timpului a mai castigat in performante, iar modificarile aduse il fac extrem de competitiv, in ciuda varstei apreciabile.

Voom: Cum ai achizitionat masina?

Bobi Constantinescu: Mi a zis de ea un prieten.

Voom: Ce te-a determinat sa alegi modelul asta?

BC: Mi-a placut pentru ca e primul model cu cutie de viteze Tiptronic.

Voom: Ce modificari i-ai facut?

BC: In primul rand i-am marit cilindreea la 4.0. Am pus alt senzor MAF, filtru de aer sport, catalizator sport, alte frane si soft.

Voom: Cat de des mergi cu masina asta?

BC: Destul de des. E automata, deci se conduce foarte usor.

Voom: Ai renunta la actuala masina?

BC: Nu as renunta.

Voom: La ce masina te gandesti?

BC: La un McLaren.

Voom: Cateva date tehnice?

BC: Cu toate modificarile pe care le are, as zice 320 CP si 400 Nm.

{gallery}Porsche 911 Carrera RS{/gallery}

Share

Leave a Reply

three + 4 =