Stiri

Mercedes-Benz lanseaza campania “Grow up”

; ; ; ; ; ; ; ;

Mercedes-Benz marcheaza o noua etapa in comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake si noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”. – cea mai ampla si neconventionala campanie din istoria brandului, din punct de vedere al orientarii pe digital si al mecanicii de continut. Astfel, Mercedes-Benz evidentiaza dinamica pietei de potentiali clienti si evolutia strategiei de marketing, adaptata segmentului-tinta al campaniei – generatiile X si Y.

Campania are o componenta puternica lifestyle-centric, axandu-se pe oameni aflati la granita dintre efervescenta adolescentei si responsabilitatile vietii de adult, care reprezinta cel mai bine atitudinea fata de viata a autovehiculelor compacte. „Grow up.”, care va fi adaptata local conform specificului fiecarei piete, va continua pe parcursul intregului an.

„’Grow up.’ este prima campanie pentru care a fost reevaluata si rescrisa identitatea de brand a Mercedes-Benz. Departe de a fi doar o campanie de promovare, ‘Grow Up.’ este un proiect care oglindeste pasiunea pentru inovatie a Mercedes-Benz – rescriind regulile, reinterpretand traditiile, imbinand modernitatea cu rafinamentul si preocuparea pentru oameni – toate, caracteristici comune Mercedes-Benz si noilor generatii. Ne bucuram ca am dezvoltat si adaptat local aceasta campanie speciala, prin care ne vom maximiza impactul comunicarii catre noile generatii,” a declarat Philipp Hagenburger, CEO & President Mercedes-Benz Romania, Managing Director Mercedes-Benz Cars.

Dezvoltata la nivel local pe amprenta campaniei globale, “Grow Up.” prezinta o noua perspectiva asupra valorilor traditionale, reinterpretandu-le pentru a sublinia autenticitatea si modernitatea tinerelor generatii si, deopotriva, particularitatile si valorile progresiste ale familiei de compacte Mercedes-Benz. Strategia locala a campaniei este construita integral pe baza particularitatilor stilului de viata al tinerilor romani.

Astfel, cele cinci modele de compacte Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake si noul GLA prind viata pe platforma digitala a campaniei – www.mercedes-benz.ro/growup, fiecare dintre cele 5 avand asociate trasaturi umane arhetipale, contemporane, ce reinterpreteaza valori traditionale. Utilizatorii sunt incurajati sa-si rescrie propriile reguli conform valorilor si cerintelor noilor generatii.

Accesand platforma campaniei www.mercedes-benz.ro/growup, utilizatorii pot explora intreaga lume „Grow up.”. Campania pune in scena si personifica fiecare dintre cele cinci modele din familia compactelor in filme de scurtmetraj. Acestea relateaza povestile contemporane ale unor tineri si adolescenti, cu toate momentele euforice si dramatice ale vietii lor. Astfel, este surprins si descris un nou univers powered by Mercedes-Benz, conceput pentru a inspira entuziasm in randul generatiei de tineri adulti.

“Grow up.” a fost lansat pe plan international la inceputul lunii martie, printr-un spot TV, cu rol de trailer al celor cinci episoade, starnind astfel curiozitatea in randul publicului larg si indemnandu-i sa descopere intreaga poveste. Cei interesati pot vizita platforma online www.mercedes-benz.ro/growup pentru a afla mai multe informatii despre gama de modele compacte Mercedes-Benz, dar si pentru a avea acces la informatii despre campanie, aceasta fiind adaptata conform specificului fiecarei piete. Campania „Grow up.”, care va continua pana la finalul anului, va avea in centru cele cinci modele din gama de compacte a Mercedes-Benz – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake si noul GLA.

Share

Leave a Reply

twenty + nineteen =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373