Una dintre cele mai asteptate masini de anul acesta, Ford Mustang, s-a lansat cu un design nou si o suspensie imbunatatita.
Designul noului model imbina trecutul cu prezentul intr-o forma mai agresiva in comparatie cu generatiile precedente. Schimbarea cea mai importanta este in lateral, unde montantul B cu dimensiuni generoase, care caracteriza modelul Mustang, nu mai este scos in evidenta iar partea din spate are un look mult mai dinamic.
Habitaclul pastreaza acelasi stil ca si pana acum, insa Ford a folosit pentru noul model materiale mai bune pentru plansa de bord si butoane, iar echiparea include cele mai noi tehnologii ale constructorului american, dintre care amintim sistemele Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor si noua instalatie multimedia Shaker Pro.
Noua generatie Mustang are in oferta trei motorizari. Prima este un V6 aspirat de 3,7 litri si 300 CP si 365 Nm, urmat de motorul EcoBoost de doi litri in patru cilindri care produce 305 CP si 406 Nm. Celebrul motor V8 de cinci litri nu lipseste nici de pe acesta generatie unde produce 420 Cp si 528 Nm. Toate motorizarile sunt disponibile cu cutii de viteze cu sase trepte manuale sau automate de ultima generatie. Acestea din urma nu sunt cu dublu-ambreiaj, insa pot fi comandate manual cu ajutorul padelelor din spatele volanului.
Pentru rotile din spate Ford a renuntat la puntea rigida in favoarea unei suspensii independente din aluminiu proiectate pentru a oferi o stabilitate mult imbunatatita.
Noul Mustang va avea si o versiune Convertible care, conform declaratiilor producatorului, a primit un acoperis textil mai bine izolat si care se pliaza de doua ori mai repede fata de cel al generatiei precedente.
{gallery}Ford Mustang 2015{/gallery}