Skoda si-a stabilit tinta de vanzari pentru urmatorii ani la 1,5 milioane unitati, de la aproape un milion cat a vandut in 2013. De aceea, marca ceha a hotarat sa lanseze la fiecare sase luni fie o versiune facelift, fie un nou model.
Pentru Salonul Auto de la Geneva, spre exemplu, Skoda va reveni cu trei noi versiuni speciale Monte Carlo, extrem de populare. Ele sunt destinate pentru crossover-ul Yeti, hatchback-ul Rapid Spaceback si mini-ul Citigo.
In acest fel, “gama” Monte Carlo ajunge la 5 editii, cu cele dedicate lui Fabia si Fabia break. Linia Monte Carlo de la Skoda aduce doar schimbari de ordin estetic, cum ar fi jantele din aluminiu vopsite in negru de 15 sau 17 inch, carcase din plastic glossy pentru oglinzile retrovizoare sau pentru marginile geamurilor, acoperis vopsit in negru, cusaturi rosii pe volan, tapiterie si scaune speciale.
Noile versiuni Monte Carlo vor fi prezentate publicului larg in 6 martie, la Salonul Auto de la Geneva.