Constructorul german a adus cateva modificari celui mai mic model din gama ce va fi prezentat publicului in martie cu ocazia salonului auto de la Geneva.
Modificarile aduse caroseriei sunt destul de subtile, atentia designerilor find indreptata catre forma spoilerelor si a grilei radiatorului, in timp ce farurile, ale caror forma ramane neschimbata, primesc tehnologia LED pentru faza scurta, dotarea urmand sa fie disponibila insa doar pentru echiparile superioare.
Modificarile aduse gamei de motoare sunt destul de importante, vechile propulsoare diesel de 1,2 litri, 1,4 litri si 1,6 litri fiind inlocuite de noul motor cu trei cilindri de 1,4 litri care va fi oferit in trei versiuni de putere, de 75 CP, 90 CP si 105 CP. Versiunea de baza, cea de 75 CP, ofera un cuplu maxim de 210 Nm, disponibil inca de la 1.500 rpm, in timp ce valoarea consumului mediu declarata de constructor este de 3,2 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 82 g/km.
Pentru fanii motoarelor pe benzina constructorul german a pregatit un propulsor turbo de un litru ce furnizeaza 90 CP si care inregistreaza un consum mediu de doar 4,1 l/100 km. Deasemenea, este disponibil si motorul TSI de 1,2 litri in doua versiuni de putere, de 90 CP si 110 CP, in timp ce versiunea GT primeste 10 CP in plus, numarul cailor putere produsi de motorul de 1,4 litri ajungand la un total de 140 CP. Consumul de combustibil in cazul acestui propulsor este mentinut cat mai scazut cu ajutorul tehnologie “Cylinder On Demand”. Motorizarea de baza de 1,2 litri si 60 CP ramane in oferta, insa aceasta este acum mai eficienta cu 21% gratie sistemului start/stop si recuperarii energiei de franare.
Modelul de top, GTI, primeste 12 CP in plus, ajungand acum la un total de 192 CP.
Cutiile de viteze disponibile sunt neschimbate, toate motorizarile fiind dotate standard cu transmisii manuale cu sase trepte, in timp ce motorizarile de baza vor beneficia doar de cinci. Optional, este disponibila o transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte rapoarte.
Habitaclul a primit si el cateva modificari estetice la nivelul volanului si al comenzilor instalatiei de climatizare, Polo Fecelift putand fi echipat cu un ecran tactil cu diagonala de 6,5” si, mai nou, o camera pentru mersul cu spatele.
{gallery}Volkswagen Polo facelift{/gallery}