Stiri

Pagani isi ia adio de la Zonda cu Revolucion

De 6 iunie 2013No Comments

Ultima editie limitata bazata pe Zonda are un nume care aduce aminte de tara fondatorului – Argentina – si este cel mai spectaculos Zonda de pana acum. Pagani a ales sa spuna la revedere faimosului si exclusivistului sau model Zonda. Insa o face cum nu mai mica companie fondata de un argentinian stie: lansand o editie speciala de 2,2 milioane de euro plus taxe.

Pagani Zonda R Revolucion este o masina cu structura monococa din titan si carbon si o masa de doar 1070 kg. Masa este incredibila pentru un vehicul cu un motor V12 de 6.0 litri si 800 cai putere. Zonda Revolucion este in fapt un amalgam de tehnologii, cu o cutie secventiala din magneziu care poate schimba cele 6 rapoarte in 20 de milisecunde si un sistem de control al tractiunii cu nu mai putin de 12 setari.

Pagani a lucrat si la imbunatatirea sistemului ABS, a instalat pe Revolucion noi deflectoare si noi guri de aerisire, atat pe capota cat si pe posteriorul masinii. In peisaj si-a facut loc si un sistem care imita DRS-ul din Formula 1.

Tot din Formula 1 este imprumutata si tehnologia sistemului de franare, prevazut cu frane Brembo si discuri ceramice. Ultimul Zonda, Revolucion ar putea incheia un tur de circuit la Nurburgring in circa 6 minute si 45 de secunde, avand in vedere ca Zonda R l-a completat in 6:47.

Share

Leave a Reply

three × 1 =