In 1932 corpul director al motorsportului mondial a facut ceea ce multi isi doresc si in Formula 1 de astazi. Mai precis, a stabilit ca din 1934 sa nu mai existe restrictii de design la automobilele care concureaza, cu exceptia masei maxime admise de 750 kg.
Noul regulament le-a perm is celor de la Mercedes sa dezvolte Silberpfeil, masina care avea sa nasca legenda „Sagetilor Argintii”. Mercedes W25 s-a remaqrcat de la inceput prin caroseria din aluminiu iar la prima cursa unde a concurat, pe 3 iunie 1934 la Nürburgring, Sageata Argintie a castigat si a stabilit un nou record de circuit.
In spate volanului se afla Manfred von Brauchitsch. Inceputul competitional a fost cu peripetii. Cu o zi inainte de cursa, masina a fost vopsita in alb, insa la cantarul oficial s-a descoperit ca are 751 kg. Solutia gasita de inginerul sef din acele vremuri a fost extrem de simpla. Pentru a scapa de 1 kg, a fost raschetata vopseaua iar caroseria si-a dezvaluit aluminiul original.
Victoria in cursa si infatisarea neobisnuita pentru epoca i-a adus supranumele extrem de cunoscut astazi. Propulsat de un motor de 3.4 litri cu 8 cilindri in linie, bolidul a dominat lumea curselor pentru urmatorii 5 ani, iar cimentarea gloriei Sagetilor Argintii a avut loc imediat dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial.
Astazi, Mercedes incepe sarbatorirea a 80 de ani de la aparitia acestui bolid legendar si a numelui care l-a consacrat.