Stiri

OFICIAL: BMW prezinta noul X5

A treia generatie BMW X5, fondatorul segmentului Sports Activity Vehicle si liderul global in segment, impune noi standarde privind designul dinamic, spatiul si versatilitatea remarcabila, dar si prin placerea eficienta a condusului.

De la debutul primului model, in 1999, au fost livrate mai mult de 1,3 milioane de modele catre clienti. In Romania, BMW X5 este cel mai important model al marcii, ocupand constant prima pozitie in topul vanzarilor marcii incepand cu 2008.

Noul BMW X5 reprezinta o evolutie a designului fata de modelul anterior intr-o linie care aduce o imagine cu un plus de dinamism si forta. Noul design se remarca prin farurile circulare duble ce se extind in grila BMW a radiatorului, silueta extinsa elegant cu linia laterala marcata de pasajele musculoase ale rotilor, cu designul fata si spate evidentiat de linii orizontale si suprafete proeminente, dar si prin accentul pe optimizarea aerodinamica.

O serie de elemente noi sunt integrate armonios in limbajul general de design, incluzand Air Curtains si Air Breathers pentru rotile fata si Aero Blades pentru luneta. S-a obtinut astfel un coeficient aerodinamic deosebit (Cd) de redus, de numai 0,31 (in cazul X5 xDrive30d).

In plus, sunt oferite in premiera posibilitati de personalizare speciale, clientii putand opta intre noile pachete Design Pure Experience, Design Pure Excellence dar si M Sport, dotari de exterior si interior pot fi comandate in aproape orice combinatie. Se asigura astfel posibilitatea de a opta intre mai multe configuratii care schimba caracterul masinii intre robust si puternic, dinamic sau elegant si luxos.

La interior se remarca spatiul generos, ambianta luxoasa si atentia pentru materialele folosite. Structura orizontala, in straturi, a panoului de bord, subliniaza latimea si spatiul interior. Tema liniilor orizontale este preluata si de insertiile din bord ce se extind in decoratiunile usilor fata si sunt continuate apoi in panourile usilor spate. Designul tridimensional al suprafetelor genereaza contraste puternice si subliniaza atentia pentru detalii si calitatea finisajelor.

Operare automata a hayonului este in echiparea standard, hayonul putand fi deschis si inchis prin telecomanda si din zona conducatorului. Scaunele confort si un al treilea rand suplimentar de scaune sunt disponibile optional. Ergonomia este asigurata si de zonele de depozitare extinse si de bancheta spate cu spatar rabatabil in raport 40:20:40, dar si de capacitatea marita a portbagajului: 650 – 1.870 de litri.

Trei variante de motorizare vor fi disponibile la lansare: BMW X5 xDrive50i cu noua generatie de motor V8 pe benzina (330 kW/450 CP), BMW X5 xDrive30d cu propulsor diesel cu sase cilindri (190 kW/258 CP) si BMW X5 M50d, model M Performance, cu motor diesel triturbo cu sase cilindri (280 kW/381 CP). In luna decembrie 2013, BMW X5 xDrive40d, BMW X5 xDrive35i, BMW X5 xDrive25d si BMW X5 sDrive25d (emisii CO2 149 g/km) vor fi adaugate in gama.

Comutator Driving Experience Control este disponibil standard, permitand reglarea comportamentului dinamic al masinii intre ECO PRO, CONFORT, SPORT si SPORT +. Eforturile pentru reducerea consumului de combustibil includ acum solutii pentru minimizarea masei, optimizarea aerodinamica suplimentara prin elemente noi de caroserie (Air Curtains, Air Breathers, Aero Blades), tehnologia TwinPower Turbo pentru motoare, transmisia automata cu opt trepte, functiile Auto Start-Stop si Brake Energy Regeneration si modul ECO PRO care integreaza functia coasting la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie (rulare in gol, cu motorul decuplat de la transmisie la viteze intre 50 si 160 km/h). Toate modelele vor indeplini standardele de emisii Euro 6. In plus, toate modele beneficiaza acum de sistemul „Launch control“ integrat in functiile cutiei automate cu opt trepte.

Share

Leave a Reply

ten − two =